onsdag 28 januari 2015

Workshop 4:a Serier Ponnypanik~!

Min serie utifrån berättelse av Hanna Markendahl. (tror jag?) [:
Färglagd i Adobe Photoshop.


 Utifall att serien är alltför förvirrande i sin brist på text, så kommer här handlingen i text:
Häst nr 1: "Varför ser jag så konstig ut? Jag är helt blå i ansiktet!" "Hjälp!" *skrik och panik*
Häst nr 1: "Jag vill inte vara att ansiktet ska vara blått, det ska vara rosa som resten av min kropp är..."
Häst nr 2 noterar att färgburken i hyllan innehållet precis rätt rosa färg - dags att måla!
Häst nr 1: "Ah~! Så nöjd!" Men varför glittrar det sådär om färgen..?
Häst nr 2 märker att burken inte innehöll någon vanlig färg ...
Utan LIVSFARLIG MAGISK SKOFÄRG!!
Fasa! Häst nr 1:s ansikte har förvandlats till en sko.
Sensmoral: Lek inte med magisk färg - och försök att inte vara alltför utseendefixerad. [:


Nu följer: Stafett-serier av mig, Malin Truedsson Kullendorff och Emma Bäcklund. [:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar